تصاوير منتخب

کارهنری در داخل شیشه های کوچک

اکینو بو بک مهندس معماری ژاپنی است.وی  در کارهنری خود دنیای کوچکی را درداخل شیشه های کوچک خلق کرده است. شما می توانید طبیعت کوچکی از جمله پارک ها و همچنین حیوانت مختلف را در داخل شیشه ای کوچک  این هنرمند  ببینید. توجه شما عزیزان را به  دیدن تصاویری از این کارهنری منحصر به فرد جلب می کنم:

 

عکس های زیبای پرتره یک عکاس اهل لندن

عکاسی پرتره، شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از چهره انسان عکسبرداری می‌شود.عکاسی پرتره یکی از مشهورترین انواع عکاسی است که هم در بین عکاسان آماتور و حرفه ای انجام می شود. این نوع عکاسی در زمینه های شخصی مثل عکاسی از دوستان، افراد خانواده و حتی خود عکاس نیز انجام می پذیرد. یک عکاس پرتره حرفه ای با استفاده از تکنیک های عکاسی مثل استفاده از نور، رنگ ها و ترکیب بندی, عکس های با کیفیتی می گیرد.

 بلا کوتاک یک عکاس اهل لندن است که  در ژانر هنر فیلمبرداری  در این شهر  می کند .او با الهام از افسانه ها ، طبیعت و شخصیت های زن قوی ، پرتره هایی پیچیده و جادویی از زنان ایجاد  می کند. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از عکس های پرتره ای این عکاس جلب می کنم:

[جشنواره کدو تنبل در شهر مونیخ آلمان

اخیرا" در شهر مونیخ آلمان جشنواره کدو تنبل “Krewelshof Eifel” به مناسبت  فصل برداشت این محصول برگزار شد. تعدای از هنرمندان در این جشنواره مجسمه های زیبایی از این کدوها  که تعداد آن ها بیش از 100000 عدد است ،ساخته و به نمایش گذاشتند. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این جشنواره زیبا جلب می کنم:

 

جشنواره اونام در هند

اونام بزرگترین جشنواره در کرالا ، جنوب هند است. همچنین در بین کلیه جوامع کرالا - هندوها ، مسلمانان و مسیحیان بسیار محبوب است. این کار در ماه اول تقویم مالزی با نام چینگ (آگوست - سپتامبر) انجام شده و نشانگر بازگشت پادشاه افسانه ای Mahabali (یا Maveli) است. این جشنواره ده روز به طول انجامد و با بسیاری از جنبه های فرهنگ و سنت کرالا ارتباط تنگاتنگی دارد.jتوجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری زیبا  از این جشنواره جلب می کنم:

 

تصاویر خلاقانه از سفر و ماجراجویی یک عکاس دانمارکی

دانیل اوربک یک عکاس و ماجراجوی دانمارکی  است که هم اکنون در کپنهاگ تحصیل می کند.  وی   عمدتا" روی تصاویری از چشم اندازها  و عکاسی از سبک زندگی کشورهای مختلف  تمرکز دارد. دانیل نزدیک به 50،000  دنبال کننده در اینستاگرام دارد که تصاویری از طبیعت  رابا شیوه خاص خودش به نمایش می گذارد. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری گرفته شده توسط این عکاس دانمارکی جلب می کنم:

 

 

تبدیل هواپیمای کوچک به یک سوئیت لوکس

یک هواپیمای کوچک متروکه در یک پارک درمنطقه ای از واشنگتن که دارای استخرهای شنا و وسایل بازی است به یک سوئیت لوکس با همه امکانات ازجمله دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره و حمام و آشپزخانه تبدیل شده است. توالت این سوئیت در کابین خلبان هواپیما قرار دارد. این سوئیت برای اسکان چهار نفر مناسب است. هزینه اقامت یک شب در این هواپیما 90 یورو است. توجه شما عزیزان را به دین تصاویری از این هواپیما جلب می کنم:

کار هنری زیبا و خلاقانه با استفاده از گل

لیم جی که با نام   مستعار Limzi  شناخته می شود ، هنرمندی خلاق ژاپنی  است که ایده های بسیار خوبی دارد .  او با تلفیق گل های واقعی با نقاشی از تصاویر زنان با دامن های کوتاه و بلند از گل  و همچنین جوراب های شلواری  ،کار هنری زیباو خلاقانه ای را ارائه داده که توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این کار هنری  زیبا جلب می کنم:

زیباترین چشم اندازهای آلاسکا از دریچه دوربین پاتریک تونا

پاتریک تونا عکاس و ماجراجویی با استعداد آمریکایی است که هم اکنون در واسیلای آلاسکا ساکن است. وی عمدتاً روی عکس گرفتن ازمناظر طبیعی و خیابانها تمرکز دارد. پاتریک برای گرفتن عکس از منظره و انتشار ای عکس ها برای عموم مردم با هدف  لذت بردن از طبیعت جذاب ، به اطراف آلاسکا سفر می کند. توجه شما عزیزان را به عکس های گرفته شده از سوی این عکاس در آلاسکا جلب می کنم:

تصاویری از Forest Hills Gardens بهترین منطقه در نیویورک


 orest Hills Gardens یکی از معدود مناطق جالب و شگفت انگیز در شهر نیویورک آمریکا است که  در آن می توانید اقامت کنید و از زیبایی های طبیعت و مناظری  که در خیابان های آرام و راحت و خلاقانه ترین معماری در طراحی خانه ها و باغ ها وجود دارد لذت ببرید.

Forest Hills Gardens منطقه ای است که به شما آرامش  می بخشد توجه شما عزیزان را به تصاویری از این منطقه زیبا جلب می کنم:















صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید ... در این وبلاگ تلاش می شود که تازه ترین مطالب همراه با تصاویر تهیه و ترجمه و دراختیار شما عزیزان قرارداده شود، لطفا" نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ اعلام فرمایید. ایمیل نویسنده :sayeri_h453@yahoo.com

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اطلاعات سايت

 

گستره

مطالب و تصاویر گوناگون از سرتاسر جهان