تصاوير منتخب

تبدیل هواپیمای کوچک به یک سوئیت لوکس

یک هواپیمای کوچک متروکه در یک پارک درمنطقه ای از واشنگتن که دارای استخرهای شنا و وسایل بازی است به یک سوئیت لوکس با همه امکانات ازجمله دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره و حمام و آشپزخانه تبدیل شده است. توالت این سوئیت در کابین خلبان هواپیما قرار دارد. این سوئیت برای اسکان چهار نفر مناسب است. هزینه اقامت یک شب در این هواپیما 90 یورو است. توجه شما عزیزان را به دین تصاویری از این هواپیما جلب می کنم:

کار هنری زیبا و خلاقانه با استفاده از گل

لیم جی که با نام   مستعار Limzi  شناخته می شود ، هنرمندی خلاق ژاپنی  است که ایده های بسیار خوبی دارد .  او با تلفیق گل های واقعی با نقاشی از تصاویر زنان با دامن های کوتاه و بلند از گل  و همچنین جوراب های شلواری  ،کار هنری زیباو خلاقانه ای را ارائه داده که توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این کار هنری  زیبا جلب می کنم:

زیباترین چشم اندازهای آلاسکا از دریچه دوربین پاتریک تونا

پاتریک تونا عکاس و ماجراجویی با استعداد آمریکایی است که هم اکنون در واسیلای آلاسکا ساکن است. وی عمدتاً روی عکس گرفتن ازمناظر طبیعی و خیابانها تمرکز دارد. پاتریک برای گرفتن عکس از منظره و انتشار ای عکس ها برای عموم مردم با هدف  لذت بردن از طبیعت جذاب ، به اطراف آلاسکا سفر می کند. توجه شما عزیزان را به عکس های گرفته شده از سوی این عکاس در آلاسکا جلب می کنم:

تصاویری از Forest Hills Gardens بهترین منطقه در نیویورک


 orest Hills Gardens یکی از معدود مناطق جالب و شگفت انگیز در شهر نیویورک آمریکا است که  در آن می توانید اقامت کنید و از زیبایی های طبیعت و مناظری  که در خیابان های آرام و راحت و خلاقانه ترین معماری در طراحی خانه ها و باغ ها وجود دارد لذت ببرید.

Forest Hills Gardens منطقه ای است که به شما آرامش  می بخشد توجه شما عزیزان را به تصاویری از این منطقه زیبا جلب می کنم:















دامنه کوههای کاملاً پوشیده از گل های شقایق درایالت کالیفرنیا

 بارش باران های فراوان زمستانی درایالت کالیفرنیای آمریکا  دامنه  کوههای این ایالت  را به طور کامل از خشخاش وحشی یا شقایق می پوشاند.

این پدیده موجب جذب گردشگران به مناطق کوهستانی  می شود به طوریکه گردشگران دیوانه وادار سعی در گرفتن  زیباترین عکسها وقراردادن آن  ها در صفحات اینستاگرام خود می کند. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری زیبا از گل های خشخاش وحشی کالیفرنیا جلب می کنم:

 

 

خانه های ساخته شده از چوب درخت بامبو در اندونزی

 یک دخترآمریکایی به نام «الورا هاردی» که پیش تر طراح مدلباس  در نیویورک بوده  با ترک کشورش  و سفر به شهر  بالی  در اندونزی به  ساخت خانه هایی  از  چوب درخت بامبو در این شهر اقدام  کرده است. هاردی پس از کسب موفقیت در این کار  تیمی از علاقه مندان را دور خود جمع کرده و ساخت و ساز ازدرخت بامبو را  در اندونزی متحول کرده است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این خانه های ساخته شده از بامبو جلب می کنم:

کارهنری روی کتابهای قدیمی

 

در جهان ما هنرمندان زیادی وجود دارند که به کارهای هنری خلاقانه می پردازند .  خانم “جودي هاروي براون” یک شهروند آمریکایی اهل ایالت پنسیلوانیا از جمله این هنرمندان است.

 خانم براون  با  کارهای هنری خلاقانه خود توانست حیات  دورباره ای به کتابهای قدیمی ببخشد. وی با بریدن برگهای این کتاب ها مجسمه های بسیار زیبائئ خلق کرده است.

 توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این کارهنری خلاقانه جلب می کنم : 

 

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-1

paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-4

paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-9

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-2

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-3

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-5

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-6

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-7

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-8

paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-10

 

تصاویری از طبیعت زیبا و دیدنی

طبیعت   به هر زمان و فصلی زیبایی خاصی می‌دهد. از صبح تا شب، همچون از گهواره تا گور، تغییراتی بسیار ظریف و ملایم در  طبیعت  رخ می‌دهد که ما به سختی می‌توانیم متوجه آن شویم. درپست امروز تصاویر زیبا و جذابی را برای شما عزیزان انتخاب کرده ام و که توجهتان را به دیدن آن ها جلب می کنم: 

 

 

تصاویری از طبیعت زیبا و شگفت انگیز ایران

طبیعت ایران مسحورکننده و جادویی است و جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده شهرهایش، همیشه  گردشگران  را وادار به سفر به کشورمان می کند. 

بسیاری از گردشگران  به کشورهای مختلفی  سفر کرده اند ، اما معتقدند که تا به حال طبیعت چهار فصل ایران را در هیچ کجای دنیا ندیده‌اند.  بگفته این گردشگران انگار خدا قلم موی خود را برداشته و طبیعت ایران را با دقت و حوصله بیشتری نقاشی کرده است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از جلوه‌های سحرانگیز کویرها، جنگل‌ها، دریاچه‌ها، غارها، آبشارها، کوهستان‌ها و دیگر نقاط طبیعی جذاب ایران جلب می کنم:

 

روستای جواهر ده دراطراف رامسر

پارک جنگلی سراوان

باداب سورت در ساری

پارک جنگلی گیسوم در گیلان

جاده چالوس

آبشار شوی در خوزستان

جاده اسالم به خلخال

پل معلق پیرتقی در اردبیل

باداب سورت در ساری

دریاچه اوان در قزوین

دریاچه ارومیه 

جزیره کیش

جزیره قشم

غار علیصدر همدان

روستای  درک درسیستان و بلوچستان

دهکده جهان نما در استان گلستان

کوه دماوند

نمک آبرود

گردنه حیران در جاده آستارا به اردبیل

تصاویری از جزیره عروسک ها در مکزیک

جزیره  عروسک ها  در سوچیمیلکو( Sochimilco )  یکی  از مناطق مکزیکو سیتی  پایتخت  مکزیک واقع شده است. این منطقه به دلیل داشتن  کانالهای آبی  شهرت جهانی دارد.   این کانال ها  در سال 1987 میلادی   درفهرست  میراث جهانی یونسکو  به ثبت رسیده اند  . جزیره عروسک ها  مورد علاقه زیاد  گردشگران  است ، چرا که  تقریباً هر درخت حاوی عروسک های کودکان  زیادی است که بیشتر آنها  به صورت وحشتناک  ساخته شده اند و این جزیره را  شبیه  بخشی از فیلم های ترسناک در آورده است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این جزیره جلب می کنم:

تصاویری زیبا از طبیعت کشور دومینیکن

کشورجمهوری دومینیکن در دریای کارائیب واقع شده و پایتخت آن  « سانتودومینگو»است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی است وواحدپول رایج آن «پزو» است. جمعیت  دومینیکن در حدود 10 میلیون نفر است و 48445کیلومتر مربع وسعت دارد . این کشور   به دلیل داشتن  طبیعت زیبا و دیدنی توجه  گردشگران  از سراسرجهان  را به خود جلب کرده است و یکی از زیباترین  کشور های جهان  به شمار می رود. برگزاری  جشنواره بزرگ موسیقی جاز و ویژگی طبیعت دیدنی دومینیکن از مهمترین جاذبه های آن است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از کشور دومینیکن جلب می کنم:

 

 

تصاویری گرفته شده از مناظر طبیعی توسط یک عکاس آمریکایی

یک عکاس و روانشناس با استعداد آمریکایی به نام  بروکس کراندیل (Brooks Crandale ) از شهر  گیلبرت ایالت  آریزونا  عاشق  سفر به کشورهای مختلف جهان است . وی  بیشتر  برعکس گرفتن از مناظر طبیعی در فضای باز و  جاذبه های گردشگری   کشورهای مختلف جهان تمرکز دارد .  این عکاس   زیباترین تصاویر را از مکانهای دیدنی  در سراسر جهان خلق کرده است که توجه شما عزیزان را به دیدن آن ها جلب می کنم:  

 

تصاویری از رنگهای زیبای خزندگان

تصاویری از رنگهای زیبای خزندگان

احتمالاً اکثر مردم  مارها ، عنکبوتها و مارمولک ها را زیباترین حیوانات نمی دانند ، اما تصاویری  که من درپست امروز برای شما انتخاب کرده ام  می توانند این نظر را تغییر دهند. فرانس میکل لگر ، عکاس  حرفه ای فرانسوی این عکس ها را دریکی از  باغ وحش های فرانسه گرفته و  سعی کرده است  این موجودات را از منظری متفاوت و زیباتر نشان دهد. توجه شما عزیزان را به دیدن این تصاویر و رنگهای زیبای خزندگان جلب می کنم:

جزیره سیشل ، زیباترین جزیره جهان

 کشور جزیره ای جمهوری  سیشل در اقیانوس هند قراردارد که یکی از  زیباترین جزایر جهان  به شمار می رود  . این  جزیره متعلق به بخش خصوصی  است و  پایتخت آن ویکتوریا می باشد ،  مالکان  این جزیره   نه تنها دارای  ویلاهایی در آن ها هستند ، بلکه  11 خانه لوکس و پراکنده در سراسر  این  جزیره   برای خود ساخته اند. هر شخصی که که خواهان آرامش ولذت بردن  از آب های فیروزه ای ، سواحل شنی با شکوه و طبیعت جذاب است  می تواند از این خانه ها استفاده کند. توجه شما عزیزان را به تصاویری ازاین  جزیره  ، ویلاها و خانه های زیبای آن جلب می کنم:

 

صحنه های شگفت انگیز در تصاویرفردریک استریم

فردریک استریم عکاس با استعدادی است که در نروژ زندگی می کند . او در عکسهایش بر طبیعت تمرکز دارد  وی به کشورهای مختلفی سفر کرده و عکسهای زیبایی در فضای باز طبیعی و مناظری از بیابان ها و جنگل ها و کوهستان ها تهیه کرده است که توجه شما عزیزان را به عکسهای این هنرمند جلب می کنم:

 

زیبایی پرندگان ایتالیا در تصاویر لورنزو مگنولفی

لورنزو مگنولفی عکاس با استعدادی است که روانشناسی را مطالعه می کند . وی عاشق  پرندگان  است و از آن ها عکس می گیرد و همیشه در فلورانس ،و توسکانی ایتالیا زندگی می کند. به طور کلی در زمینه عکاسی از پرندگان و حیوانات وحشی فعالیت  دارد. لورنزو برای گرفتن عکس های خیره کننده از پرندگان در زیستگاه طبیعی آن ها  به سراسر ایتالیا سفر می کند. توجه شما عزیزان را به دیدن  تصاویری از این پرندگان زیبا جلب می کنم:

 

 

مجموعه اي ازتصاوير جالب درسراسرجهان

در دنیای ما چیزهای شگفت انگیز بسیاری وجود دارد که ما نمی توانیم آنها را ببینیم و هرگز درباره آن ها  چیزی نشنیده ایم. بنابراین من برای شما عزیزان عکسهای جالبی را از نقاط مختلف جهان تهیه کرده ام که توجه شما را به دیدن  آن ها جلب می کنم:

تصاویری از مناظر طبیعی ژاپن

ناک  (nak)یک عکاس حرفه ای ژاپنی است که در مسابقه عکاسی از پارک های  کشورهای مختلف جهان در سال 2019 شرکت کرده و عکسهای زیبایی از مناظر طبیعی از جمله مناظر بوستان های سلطنتی ژاپن گرفته است که توجه شما عزیزان را به گزیده ای از این تصاویر زیبا جلب می کنم:

 

پس زمینه های زیبا

دوستان عزیز درپست امروز پس زمینه های زیبایHDرا برای کامپیوتر، گوشي موبایل  ولپ تاب   شما انتخاب کردم  که توجه شما عزیزان را به آن ها جلب می کنم:

تصاویری از خودروهای عجیب و غریب

علاقه به خود رو از قرن ها پیش و از هنگام اختراع این وسیله نقلیه وجود داشته  به طوری که برخی به جمع آوری خودروهای مختلف پرداخته  و این خودروها   را در نمایشگاههای مختلفی در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته اند. توجه شما عزیزان را به تصاویری از این خودروهای عجیب و غریب جلب می کنم:

 

خودروهابی شبیه حیوانات

1-1

1-2

1-3

1-4
خودروهایی شبیه مواد غذایی

2-1

2-2

2-3

خودروهای آینده

3-1

3-2

3-3

خودروهای گرانبها

4-1

4-2

4-3

خود روهایی به شکل های عجیب

5-1

5-2

maxresdefa

5-3

5-4

5-5

5-6

خود روهای واقعی فیلم ها

6-1

6-2

خودروهای ترسناک

7-2

7-3

7-4

Gieger-720x480

 

تصاویری از زیباترین مناظر طبیعی در سراسر جهان

هگی بنیامین(Hegyi Benjamin)یک عکاس ، طراح و  هنرمندی  با استعداد 16 ساله است که  از بوداپست مجارستان  برای عکس گرفتن از زیباتری مناظرطبیعی به سرتاسر اروپا سفر کرده است. بنیامین بیش از 90000 دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارد. توجه شما عزیزان را به عکسهای گرفته شده از سوی این هنرمند جلب می کنم:

 

زیبایی گل ها در عکس های هیکو تاکاهاشی

Heiko Takahashi )هیکو  تاکاهاشی (   یک عکاس با استعداد ژاپنی است که طبیعت کشورش را بسیار  دوست دارد. بیشتر تمرکز او روی تصاویر گل ها است . عکسهای وی در اینستاگرام   بیش از 200تا300 هزار  نفر دنبال کننده دارد. او برای  گرفتن عکس از گلها  در اشکال و رنگهای مختلف همیشه به پارک ها و باغ های شهرهای مختلف ژاپن  می رود. توجه شما عزیزان را به دیدن  جدیدترین عکسهای این هنرمند از زیبایی گلها  جلب می کنم:

 

تصاویری از خودروهای عجیب و غریب

علاقه به خود رو از قرن ها پیش و از هنگام اختراع این وسیله نقلیه وجود داشته  به طوری که برخی به جمع آوری خودروهای مختلف پرداخته  و این خودروها   را در نمایشگاههای مختلفی در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته اند. توجه شما عزیزان را به تصاویری از این خودروهای عجیب و غریب جلب می کنم:

 

خودروهابی شبیه حیوانات

1-1

1-2

1-3

1-4
خودروهابی شبیه مواد غذایی

2-1

2-2

2-3

خودروهای آینده

3-1

3-2

3-3

خودروهای گرانبها

4-1

4-2

4-3

خود روهایی به شکل های عجیب

5-1

5-2

maxresdefa

5-3

5-4

5-5

5-6

خود روهای واقعی فیلم ها

6-1

6-2

خودروهای ترسناک

7-2

7-3

7-4

Gieger-720x480

 

قدیمی ترین گورستان های خودرو و کشتی در آمریکا

 اخیرا" دهها خودرو قدیمی زنگ زده در قلب جنوب شرقی  ایالت جورجیای آمریکا کشف شد. جستجو برای یافتن این خودروها از  اوایل دهه شصت میلادی آغاز شد . هنوز خودروهای بسیار قدیمی و زنگ زده از سالهای 1940 تا 1980 در جورجیا وجود دارد. همچنین بزرگترین گورستان کشتی جهان در آمریکا قرار دارد . توجه شما عزیزان را به تصاویری از این دو گورستان جلب می کنم:

 

تصاویری از درب های مختلف در چند کشور جهان

در تعریفی ساده  درب فقط به معنای درب نیست ، بلکه  نمایانگر  انواع فرهنگ ها ، گفته ها و ضرب المثل ها است ، چرا که برخی از درها سنتی هستند و منعکس کننده سنت ها و روحیه مردم  مکانهایی هستند که در آن ها  قرار دارند. بنابراین اگر شما در خیابان های ناشناخته کشورهای مختلف  قدم بزنید درب های جالبی را مشاهده خواهید کرد. یک عکاس هنرمند و علاقه مند با سفر به کشورهای مختلف جهان  تصاویری از درب های مختلف تهیه کرده که توجه شما عزیزان را به آن ها جلب می کنم:

تصاویری منحصر به فرد از رنگ های زیبای دوزیستان و خزندگان

ماتیس کوجپرز عکاس مشهور دوزیستان و خزندگان کتابی  با عنوان «غریزه سرد» منتشر کرد. هدف  از این کار وی وادار کردن  مردم به کنار گذاشتن  ترس و افکار منفی است که غالباً با این حیوانات در ارتباط است.  توجه شما عزیزان را به این عکس های منحصر به فرد که از  زیبایی عجیب این موجودات حکایت دارد ، جلب می کنم:

 

تصاویری از مناظر طبیعی استرالیا

 استرالیا ازجمله کشورهای دارای زیباترین مناظر طبیعی درجهان است. دراسترالیا  دریاچه های صورتی و آبشار های بزرگ و کوههای سنگی و سواحل دل انگیز وجود دارد . توجه شما عزیزان را وجود دارد.بتوجه شما عزیزان  رابه تصاویری از مناظر طبیعی استرالیا جلب می کنم:

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید ... در این وبلاگ تلاش می شود که تازه ترین مطالب همراه با تصاویر تهیه و ترجمه و دراختیار شما عزیزان قرارداده شود، لطفا" نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ اعلام فرمایید. ایمیل نویسنده :sayeri_h453@yahoo.com

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اطلاعات سايت

 

گستره

مطالب و تصاویر گوناگون از سرتاسر جهان