تصاوير منتخب

تصاویری از معماری دانمارک

Adam Prosple یک عکاس با استعداد 29 ساله و پژوهشگر در امور معماری  است که در  شهر ارهوس ، دانمارک زندگی  می کند.  وی در معماری و عکاسی خیابانی تخصص دارد. آدام به منظور گرفتن تصاویر  زیبای  معماری ، خیابانهای دانمارک را کاوش کرده و با Canon EOS 70D و iPhone تصاویر زیر را تهیه کرده که توجه شما عزیزان را به آن ها جلب می کنم:

هنرمند ژاپنی که با استفاده از بادکنک مجسمه های زیبایی خلق می کند

مایوشی ماتوسوموتو هنرمند29 ساله ژاپنی است که به ساختن حیوانات و گل ها از بادکنک ها علاقه فراوانی دارد . این هنرمند با بادکردن بادکنک ها و پیچاندن و گره زدن آن ها به یکدگیر و بدون استفاده از چسب ،  مجسمه های زیبایی از میمون ها ، شتر مرغ ، طوطی ، اختاپوس ، خرچنگ ، آهو ، مورچه ، گاومیش ، مار وماهی ها خلق می کند. توجه شما عزیزان را به تصاویری از کارهای این هنرمند جلب می کنم:

تصاویری از فضای داخلی تعدادی از ویلاها در چند کشور جهان

در پست امروز  تصاویری از فضای داخلی  و یک فضای خارجی تعدادی از ویلاها در چند کشور  جهان که در طراحی بی نظیر  آنها  ازپارک های تفریحی   و بازی های مختلف از جمله  بازی جنگ ستارگان  و همچنین جنگل های شگفت انگیز الهام  گرفته شده و شما را به دنیایی خیالی خواهد برد ، در نظر گرفتم  که توجه شما عزیزان  را به این تصاویر جلب می کنم:

زیباترین تصاویر مناظر طبیعی سال 2019

گریگوری  کوفر یک عکاس  حرفه ای است که اکنون  درشهر  زوریخ سوئیس زندگی می کند. وی عکسهای بی نظیری را از مناظر طبیعی در سوئیس  و چند کشور دیگر تهیه کرده که مورد توجه تعداد زیادی در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است ، توجه شما عزیزان را به دیدن تعدادی از این تصاویر جلب می کنم:

 

حیوانات جنگل های چند کشور جهان از دوربین یک عکاس آفریقای جنوبی

Wim van dan Heever یک عکاس حرفه ای اهل آفریقای جنوبی در خلال سفر به کشورهای ژاپن ، بوتسوانا و تعدادی از کشورهای جهان   تصاویر زیبایی از حیوانات مختلف  موجود در جنگلهاو بیابان های  آن کشورها تهیه کرده که توجه شما عزیزان را به تعدادی از این تصاویر جلب می کنم: 

 

تصاویر زیبایی از جاذبه های ایران

 درهرگوشه ای از ایران با وجود شرایط  مختلف آب و هوایی مناطق زیبایی وجود دارد که هر کدام در نوع خود دیدنی وشگفت انگیز است. تصاویر گوشه ای از این  زیبایی ها و جاذبه های ایران را برای شما عزیزان درنظر گرفته ام که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید:

گیلان

ارگ کلاه فرنگی بیرجند

مازندران

باغ ارم شیراز

چهار باغ اصفهان

چهل ستون اصفهان

لاهیجان

لتیان تهران

گیلان

مازندران

موزه  تهران

نیاسر اصفهان

دریاچه ارومیه

شیراز

اصفهان

شیراز

کرمان

اردبیل

مازندران

گیلان

شیراز

اصفهان

عکسهای برنده شده در مسابقه عکاسی سایت AGORA Images Beauty 2019

گستره   http://www.loxblog.com

عکسهای زیبایی که در زیر می بینید مربوط به مسابقه عکاسی سال 2019 سایت AGORA Images Beauty  است . در این مسابقه عکاسانی از آفریقای جنوبی ، ایرلند، ویتنام ، میانمار، بنگادش ، هند و تعدادی از عکاسان اروپایی  شرکت کرده اند . توجه شما عزیزان را به این تصاویر زییا جلب می کنم:

تصاویر دیدنی از طبیعت ایران

آشنایی با تصاویر دیدنی ایران و همچنین مناظر مختلف ازطبیعت لین کشور برای همه افراد حاضر در این کشور و همچنین گردشگران داخلی و خارجی جذاب است و اغلب ترجیح می دهند قبل از انتخاب مکانی مناسب برای سفر، با تصاویر دیدنی و زیبای آن مناطق آشنا شوند. بر این اساس مجموعه ای از عکس های دیدنی از طبیعت ایران را گردآوری کرده و توجه شما عزیزان را به دیدن آن ها جلب می کنم:

 ایلام

پاوه

اصفهان

خمینی شهر اصفهان

دزفول

کرمانشاه

کلاردشت مازندران

کهکیلویه و بویر احمد

کیجا قلعه-سواد کوه

گیلان

لردگان

لرستان

گیلان

مازندران

ماسال گیلان

مشکین دشت

نوشهر

یاسوج

تصاویری از کشتی ها ،هواپیماها و تانک های غرق شده

در زیر دریا به غیر از ستاره دریایی و مرجان ها می توان کشتی ها و هواپیماهای غرق شده و حتی تانک هایو اتومبیل های غرق شده را مشاهده کرد که با گذشت زمان شکل آن ها تغییرکرده است ، توجه شما عزیزان  را به تصاویری ازکشتی ها و هواپیماها و تانک های غرق شده جلب می کنم:

 

تصاویری ازروستاهای زیبا در چند کشور اروپایی

 معمولا" روستاها  نمایانگر شگفتیها وچهره هریک از کشورها هستند . اروپا دارای روستاهای زیبا و بی نظیری است که از معماری محلی وطبیعت  هریک از کشورها حکایت دارند. تاریخ برخی از روستاها در اروپا به قرون وسطا باز می گردد. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از برخی از روستاها در چند کشور اروپایی جلب می کنم:

نروژ

ایسلند

انگلستان

آلمان

بلژیک

آلمان

پرتقال

یونان

سوئیس

سوئیس

فرانسه

کرواسی

هند

یونان

تصاویر زیبایی از نشنال جیو گرافیک سال 2019

National Geographic در سال 2019 جاری با  به اشتراک گذاشتن  تصاویر مختلفی  از طبیعت و جانوران موفق به کسب یکصد میلیون دنبال کننده در Instagram شده است . توجه شما عزیزان را به دیدن بخشی ازاین  تصاویر زیبا جلب می کنم:، دیگر وبلاگهای این نویسنده را نیز درلینک زیر ببینید،،،،،http://azhamechizazhameja.loxblog.com/

 

مناظر طبیعی شگفت انگیز از سواحل استرالیا

Mitchell Pettigrew یک عکاس حرفه ای استرالیایی است  که تنها از مناظر طبیعی  تصویر برداری می کند و دارای  بیش از 115 هزار  دنبال کننده در صفحه شخصی خود در Instagram است. توجه شما عزیزان را به دیدن  تصاویر زیبای گرفته شده توسط این عکاس جلب می کنم :

پارک های زیبا در چند کشور جهان

پارک ها در طول تاریخ مکانی برای اندیشیدن و نوگرایی بوده اند و مردم با حضور در آن ها از طبیعت لذت می برند و تغییر فصل ها را در آن ها احساس می کنند. توجه شما عزیزان را به تصاویر پارک های زیبا در چند کشور جهان جلب می کنم:

آمریکا

فرانسه

ایتالیا

کانادا

هلند

تایلند

ایرلند

انگلستان

فرانسه

تصاویری منحصر به فرد از برخی جانوران

تصویر برداری از برخی حیوانات درمناطق و  زیستگاهای کشورهای مختلف جهان بسیار دشوار است ، با اینحال برخی از عکاسان حرفه ای موفق به تهیه تصاویر زیبایی از جانوران مختلف شده اند که توجه شما عزیزان را به این تصاویر جلب می کنم:

هتل های مجلل زیر زمینی در چند کشور جهان

 

برخی ازمردم ترجیح می دهند که در خانه ها یا هتل های مجلل و مدرن زندگی کنند و برخی نیز علاقه مندند که تعطیلات را در هتل های مجلل و شگفت انگیز در  رو یا زیر زمین سپری کنند. در زیر توجه شما عزیزان را به  تصاویری از چند  هتل مجلل زیر زمینی جلب می کنم:

 

99 (1)

ایتالیا

99 (2)

سوئیس

99 (3)

فلوریدای آمریکا

99 (5)

 لهستان 

99 (6)

سوئیس

99 (7)

 پرتقال

99 (9)

  اسکاتلند

99 (10)

 اتریش

 99 (11) 

جورجیای آمریکا

99 (13)

 اسپانیا

 99 (14)

ترکیه

  99 (16)

سیسیل ایتالیا 

99 (17)

ایتالیا

99 (18)

 ولز انگلستان 

99 (19)

 انگلستان

عکس های زیبایی از یک عکاس حرفه ای ایرلندی

ماکسیمس گاوریکولیس ( Maxims Gavriluks ) یک عکاس حرفه ای است که در ایرلند زندگی می کند. ماکسیمس به طور کلی از مناظر طبیعی عکس برداری  می کند.  وی در اینستا گرام دارای نزدیک به 40 هزار فالوور است که در نوع خود بی نظیر است. توجه شما عزیر ان را به تعدادی از عکس های زیبایی این عکاس جلب می کنم:

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید ... در این وبلاگ تلاش می شود که تازه ترین مطالب همراه با تصاویر تهیه و ترجمه و دراختیار شما عزیزان قرارداده شود، لطفا" نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ اعلام فرمایید. ایمیل نویسنده :sayeri_h453@yahoo.com

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اطلاعات سايت

 

گستره

مطالب و تصاویر گوناگون از سرتاسر جهان