تصاوير منتخب

دامنه کوههای کاملاً پوشیده از گل های شقایق درایالت کالیفرنیا

 بارش باران های فراوان زمستانی درایالت کالیفرنیای آمریکا  دامنه  کوههای این ایالت  را به طور کامل از خشخاش وحشی یا شقایق می پوشاند.

این پدیده موجب جذب گردشگران به مناطق کوهستانی  می شود به طوریکه گردشگران دیوانه وادار سعی در گرفتن  زیباترین عکسها وقراردادن آن  ها در صفحات اینستاگرام خود می کند. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری زیبا از گل های خشخاش وحشی کالیفرنیا جلب می کنم:

 

 

خانه های ساخته شده از چوب درخت بامبو در اندونزی

 یک دخترآمریکایی به نام «الورا هاردی» که پیش تر طراح مدلباس  در نیویورک بوده  با ترک کشورش  و سفر به شهر  بالی  در اندونزی به  ساخت خانه هایی  از  چوب درخت بامبو در این شهر اقدام  کرده است. هاردی پس از کسب موفقیت در این کار  تیمی از علاقه مندان را دور خود جمع کرده و ساخت و ساز ازدرخت بامبو را  در اندونزی متحول کرده است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این خانه های ساخته شده از بامبو جلب می کنم:

کارهنری روی کتابهای قدیمی

 

در جهان ما هنرمندان زیادی وجود دارند که به کارهای هنری خلاقانه می پردازند .  خانم “جودي هاروي براون” یک شهروند آمریکایی اهل ایالت پنسیلوانیا از جمله این هنرمندان است.

 خانم براون  با  کارهای هنری خلاقانه خود توانست حیات  دورباره ای به کتابهای قدیمی ببخشد. وی با بریدن برگهای این کتاب ها مجسمه های بسیار زیبائئ خلق کرده است.

 توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این کارهنری خلاقانه جلب می کنم : 

 

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-1

paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-4

paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-9

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-2

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-3

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-5

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-6

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-7

 paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-8

paper-book-sculpture-art-jodi-harvey-brown-10

 

تصاویری از طبیعت زیبا و دیدنی

طبیعت   به هر زمان و فصلی زیبایی خاصی می‌دهد. از صبح تا شب، همچون از گهواره تا گور، تغییراتی بسیار ظریف و ملایم در  طبیعت  رخ می‌دهد که ما به سختی می‌توانیم متوجه آن شویم. درپست امروز تصاویر زیبا و جذابی را برای شما عزیزان انتخاب کرده ام و که توجهتان را به دیدن آن ها جلب می کنم: 

 

 

تصاویری از طبیعت زیبا و شگفت انگیز ایران

طبیعت ایران مسحورکننده و جادویی است و جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده شهرهایش، همیشه  گردشگران  را وادار به سفر به کشورمان می کند. 

بسیاری از گردشگران  به کشورهای مختلفی  سفر کرده اند ، اما معتقدند که تا به حال طبیعت چهار فصل ایران را در هیچ کجای دنیا ندیده‌اند.  بگفته این گردشگران انگار خدا قلم موی خود را برداشته و طبیعت ایران را با دقت و حوصله بیشتری نقاشی کرده است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از جلوه‌های سحرانگیز کویرها، جنگل‌ها، دریاچه‌ها، غارها، آبشارها، کوهستان‌ها و دیگر نقاط طبیعی جذاب ایران جلب می کنم:

 

روستای جواهر ده دراطراف رامسر

پارک جنگلی سراوان

باداب سورت در ساری

پارک جنگلی گیسوم در گیلان

جاده چالوس

آبشار شوی در خوزستان

جاده اسالم به خلخال

پل معلق پیرتقی در اردبیل

باداب سورت در ساری

دریاچه اوان در قزوین

دریاچه ارومیه 

جزیره کیش

جزیره قشم

غار علیصدر همدان

روستای  درک درسیستان و بلوچستان

دهکده جهان نما در استان گلستان

کوه دماوند

نمک آبرود

گردنه حیران در جاده آستارا به اردبیل

تصاویری از جزیره عروسک ها در مکزیک

جزیره  عروسک ها  در سوچیمیلکو( Sochimilco )  یکی  از مناطق مکزیکو سیتی  پایتخت  مکزیک واقع شده است. این منطقه به دلیل داشتن  کانالهای آبی  شهرت جهانی دارد.   این کانال ها  در سال 1987 میلادی   درفهرست  میراث جهانی یونسکو  به ثبت رسیده اند  . جزیره عروسک ها  مورد علاقه زیاد  گردشگران  است ، چرا که  تقریباً هر درخت حاوی عروسک های کودکان  زیادی است که بیشتر آنها  به صورت وحشتناک  ساخته شده اند و این جزیره را  شبیه  بخشی از فیلم های ترسناک در آورده است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از این جزیره جلب می کنم:

تصاویری زیبا از طبیعت کشور دومینیکن

کشورجمهوری دومینیکن در دریای کارائیب واقع شده و پایتخت آن  « سانتودومینگو»است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی است وواحدپول رایج آن «پزو» است. جمعیت  دومینیکن در حدود 10 میلیون نفر است و 48445کیلومتر مربع وسعت دارد . این کشور   به دلیل داشتن  طبیعت زیبا و دیدنی توجه  گردشگران  از سراسرجهان  را به خود جلب کرده است و یکی از زیباترین  کشور های جهان  به شمار می رود. برگزاری  جشنواره بزرگ موسیقی جاز و ویژگی طبیعت دیدنی دومینیکن از مهمترین جاذبه های آن است. توجه شما عزیزان را به دیدن تصاویری از کشور دومینیکن جلب می کنم:

 

 

تصاویری گرفته شده از مناظر طبیعی توسط یک عکاس آمریکایی

یک عکاس و روانشناس با استعداد آمریکایی به نام  بروکس کراندیل (Brooks Crandale ) از شهر  گیلبرت ایالت  آریزونا  عاشق  سفر به کشورهای مختلف جهان است . وی  بیشتر  برعکس گرفتن از مناظر طبیعی در فضای باز و  جاذبه های گردشگری   کشورهای مختلف جهان تمرکز دارد .  این عکاس   زیباترین تصاویر را از مکانهای دیدنی  در سراسر جهان خلق کرده است که توجه شما عزیزان را به دیدن آن ها جلب می کنم:  

 

تصاویری از رنگهای زیبای خزندگان

تصاویری از رنگهای زیبای خزندگان

احتمالاً اکثر مردم  مارها ، عنکبوتها و مارمولک ها را زیباترین حیوانات نمی دانند ، اما تصاویری  که من درپست امروز برای شما انتخاب کرده ام  می توانند این نظر را تغییر دهند. فرانس میکل لگر ، عکاس  حرفه ای فرانسوی این عکس ها را دریکی از  باغ وحش های فرانسه گرفته و  سعی کرده است  این موجودات را از منظری متفاوت و زیباتر نشان دهد. توجه شما عزیزان را به دیدن این تصاویر و رنگهای زیبای خزندگان جلب می کنم:

جزیره سیشل ، زیباترین جزیره جهان

 کشور جزیره ای جمهوری  سیشل در اقیانوس هند قراردارد که یکی از  زیباترین جزایر جهان  به شمار می رود  . این  جزیره متعلق به بخش خصوصی  است و  پایتخت آن ویکتوریا می باشد ،  مالکان  این جزیره   نه تنها دارای  ویلاهایی در آن ها هستند ، بلکه  11 خانه لوکس و پراکنده در سراسر  این  جزیره   برای خود ساخته اند. هر شخصی که که خواهان آرامش ولذت بردن  از آب های فیروزه ای ، سواحل شنی با شکوه و طبیعت جذاب است  می تواند از این خانه ها استفاده کند. توجه شما عزیزان را به تصاویری ازاین  جزیره  ، ویلاها و خانه های زیبای آن جلب می کنم:

 

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 11 صفحه بعد

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید ... در این وبلاگ تلاش می شود که تازه ترین مطالب همراه با تصاویر تهیه و ترجمه و دراختیار شما عزیزان قرارداده شود، لطفا" نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ اعلام فرمایید. ایمیل نویسنده :sayeri_h453@yahoo.com

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اطلاعات سايت

 

گستره

مطالب و تصاویر گوناگون از سرتاسر جهان