تصاوير منتخب

تصاویری از درب های مختلف در چند کشور جهان

در تعریفی ساده  درب فقط به معنای درب نیست ، بلکه  نمایانگر  انواع فرهنگ ها ، گفته ها و ضرب المثل ها است ، چرا که برخی از درها سنتی هستند و منعکس کننده سنت ها و روحیه مردم  مکانهایی هستند که در آن ها  قرار دارند. بنابراین اگر شما در خیابان های ناشناخته کشورهای مختلف  قدم بزنید درب های جالبی را مشاهده خواهید کرد. یک عکاس هنرمند و علاقه مند با سفر به کشورهای مختلف جهان  تصاویری از درب های مختلف تهیه کرده که توجه شما عزیزان را به آن ها جلب می کنم:

تصاویری منحصر به فرد از رنگ های زیبای دوزیستان و خزندگان

ماتیس کوجپرز عکاس مشهور دوزیستان و خزندگان کتابی  با عنوان «غریزه سرد» منتشر کرد. هدف  از این کار وی وادار کردن  مردم به کنار گذاشتن  ترس و افکار منفی است که غالباً با این حیوانات در ارتباط است.  توجه شما عزیزان را به این عکس های منحصر به فرد که از  زیبایی عجیب این موجودات حکایت دارد ، جلب می کنم:

 

تصاویری از مناظر طبیعی استرالیا

 استرالیا ازجمله کشورهای دارای زیباترین مناظر طبیعی درجهان است. دراسترالیا  دریاچه های صورتی و آبشار های بزرگ و کوههای سنگی و سواحل دل انگیز وجود دارد . توجه شما عزیزان را وجود دارد.بتوجه شما عزیزان  رابه تصاویری از مناظر طبیعی استرالیا جلب می کنم:

تصاویری از معماری دانمارک

Adam Prosple یک عکاس با استعداد 29 ساله و پژوهشگر در امور معماری  است که در  شهر ارهوس ، دانمارک زندگی  می کند.  وی در معماری و عکاسی خیابانی تخصص دارد. آدام به منظور گرفتن تصاویر  زیبای  معماری ، خیابانهای دانمارک را کاوش کرده و با Canon EOS 70D و iPhone تصاویر زیر را تهیه کرده که توجه شما عزیزان را به آن ها جلب می کنم:

هنرمند ژاپنی که با استفاده از بادکنک مجسمه های زیبایی خلق می کند

مایوشی ماتوسوموتو هنرمند29 ساله ژاپنی است که به ساختن حیوانات و گل ها از بادکنک ها علاقه فراوانی دارد . این هنرمند با بادکردن بادکنک ها و پیچاندن و گره زدن آن ها به یکدگیر و بدون استفاده از چسب ،  مجسمه های زیبایی از میمون ها ، شتر مرغ ، طوطی ، اختاپوس ، خرچنگ ، آهو ، مورچه ، گاومیش ، مار وماهی ها خلق می کند. توجه شما عزیزان را به تصاویری از کارهای این هنرمند جلب می کنم:

تصاویری از فضای داخلی تعدادی از ویلاها در چند کشور جهان

در پست امروز  تصاویری از فضای داخلی  و یک فضای خارجی تعدادی از ویلاها در چند کشور  جهان که در طراحی بی نظیر  آنها  ازپارک های تفریحی   و بازی های مختلف از جمله  بازی جنگ ستارگان  و همچنین جنگل های شگفت انگیز الهام  گرفته شده و شما را به دنیایی خیالی خواهد برد ، در نظر گرفتم  که توجه شما عزیزان  را به این تصاویر جلب می کنم:

زیباترین تصاویر مناظر طبیعی سال 2019

گریگوری  کوفر یک عکاس  حرفه ای است که اکنون  درشهر  زوریخ سوئیس زندگی می کند. وی عکسهای بی نظیری را از مناظر طبیعی در سوئیس  و چند کشور دیگر تهیه کرده که مورد توجه تعداد زیادی در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است ، توجه شما عزیزان را به دیدن تعدادی از این تصاویر جلب می کنم:

 

حیوانات جنگل های چند کشور جهان از دوربین یک عکاس آفریقای جنوبی

Wim van dan Heever یک عکاس حرفه ای اهل آفریقای جنوبی در خلال سفر به کشورهای ژاپن ، بوتسوانا و تعدادی از کشورهای جهان   تصاویر زیبایی از حیوانات مختلف  موجود در جنگلهاو بیابان های  آن کشورها تهیه کرده که توجه شما عزیزان را به تعدادی از این تصاویر جلب می کنم: 

 

تصاویر زیبایی از جاذبه های ایران

 درهرگوشه ای از ایران با وجود شرایط  مختلف آب و هوایی مناطق زیبایی وجود دارد که هر کدام در نوع خود دیدنی وشگفت انگیز است. تصاویر گوشه ای از این  زیبایی ها و جاذبه های ایران را برای شما عزیزان درنظر گرفته ام که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید:

گیلان

ارگ کلاه فرنگی بیرجند

مازندران

باغ ارم شیراز

چهار باغ اصفهان

چهل ستون اصفهان

لاهیجان

لتیان تهران

گیلان

مازندران

موزه  تهران

نیاسر اصفهان

دریاچه ارومیه

شیراز

اصفهان

شیراز

کرمان

اردبیل

مازندران

گیلان

شیراز

اصفهان

عکسهای برنده شده در مسابقه عکاسی سایت AGORA Images Beauty 2019

گستره   http://www.loxblog.com

عکسهای زیبایی که در زیر می بینید مربوط به مسابقه عکاسی سال 2019 سایت AGORA Images Beauty  است . در این مسابقه عکاسانی از آفریقای جنوبی ، ایرلند، ویتنام ، میانمار، بنگادش ، هند و تعدادی از عکاسان اروپایی  شرکت کرده اند . توجه شما عزیزان را به این تصاویر زییا جلب می کنم:

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 صفحه بعد

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید ... در این وبلاگ تلاش می شود که تازه ترین مطالب همراه با تصاویر تهیه و ترجمه و دراختیار شما عزیزان قرارداده شود، لطفا" نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ اعلام فرمایید. ایمیل نویسنده :sayeri_h453@yahoo.com

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اطلاعات سايت

 

گستره

مطالب و تصاویر گوناگون از سرتاسر جهان